• 01-11-2023, 16:41:19
    #19
    Bence aradaki şişkinlik iniyor.

    3 yıl önce 25 bin USD Fiyat ila araç almıştım. Bir ara 35 bin dolara çıktı şuan 26-27 Bin usd bandında demek ki en fazla %10-15 daha taş çatlasa düşük piyasalı araba 25 puan daha düşer onsan sonra bu enflasyonda kesinlikle fiyatlar yeniden yükselecek.
    Birde şu bir milyon icralık araç piyasaya salınacak dedikodusu var. o olursa iyi bir düşüş olur. Benim aracım var. olmayan da alsın abi bu nedir ya bir avuç civata dünya para..
  • 01-11-2023, 20:55:25
    #20
    cleiner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence aradaki şişkinlik iniyor.

    3 yıl önce 25 bin USD Fiyat ila araç almıştım. Bir ara 35 bin dolara çıktı şuan 26-27 Bin usd bandında demek ki en fazla %10-15 daha taş çatlasa düşük piyasalı araba 25 puan daha düşer onsan sonra bu enflasyonda kesinlikle fiyatlar yeniden yükselecek.
    Birde şu bir milyon icralık araç piyasaya salınacak dedikodusu var. o olursa iyi bir düşüş olur. Benim aracım var. olmayan da alsın abi bu nedir ya bir avuç civata dünya para..
    Ağlayanın malı gülene yar etmez derler..
  • 01-11-2023, 21:00:31
    #21
    kendi aracımın emsallerini takip ediyordum %15 e yakın bir düşüş söz konusu.
  • 01-11-2023, 21:17:46
    #22
    2.el araçlarımızda düşüş var ancak sıfır fiyatlarımız halen aynı. Yılbaşında oluşacak ötv dalgalanmasını bekliyor piyasa