Bence aradaki şişkinlik iniyor.
3 yıl önce 25 bin USD Fiyat ila araç almıştım. Bir ara 35 bin dolara çıktı şuan 26-27 Bin usd bandında demek ki en fazla %10-15 daha taş çatlasa düşük piyasalı araba 25 puan daha düşer onsan sonra bu enflasyonda kesinlikle fiyatlar yeniden yükselecek.
Birde şu bir milyon icralık araç piyasaya salınacak dedikodusu var. o olursa iyi bir düşüş olur. Benim aracım var. olmayan da alsın abi bu nedir ya bir avuç civata dünya para..
Ağlayanın malı gülene yar etmez derler..