
Muhasebeci Arkadaşlara Bir Sorum Var
2
●146
- 29-10-2023, 13:31:33Benim çocuk bir muhesebecinin yanında işe başladı. Ben küçük işletmeyim yanımda tek kişi çalıştırıyorum devlet bana ne öderse staj ucreti olarak onu oderim diyor. Ben kendisine 3.420.00 TL Ödemesi gerektiğini söyledim. O rakamı 20 den fazla stajyer çalıştıran firmalar öder. Devlet bana nekadar ödeme yaparsa maaş olarak onu yatırırım diyor. Resmi gazetede yayınlanan yazıyı gönderdim. Devlet'in öngörmüş olduğu rakamı odemeyecegini söylüyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor?

- 29-10-2023, 13:50:26Bende muhasebeciyim benimde yanımda stajyer çalışıyor dediğiniz rakamı ödüyoruz ödediğimiz rakamın bir kısmını devlet geri yatırıyor. Devletin ödediği rakam değil devletin belirlediği rakamı ödemesi gerekiyor stajyer öğrenciye bunu da stajyer hocanın takip etmesi gerekiyor bizimkinin hocası her ay dekont ister mesela
- 29-10-2023, 13:57:26Hocam birsey yapamazsin. İşine gelmezse cocugunu cıkar der. O adama stajer cok.