Bende muhasebeciyim benimde yanımda stajyer çalışıyor dediğiniz rakamı ödüyoruz ödediğimiz rakamın bir kısmını devlet geri yatırıyor. Devletin ödediği rakam değil devletin belirlediği rakamı ödemesi gerekiyor stajyer öğrenciye bunu da stajyer hocanın takip etmesi gerekiyor bizimkinin hocası her ay dekont ister mesela