Benim çocuk bir muhesebecinin yanında işe başladı. Ben küçük işletmeyim yanımda tek kişi çalıştırıyorum devlet bana ne öderse staj ucreti olarak onu oderim diyor. Ben kendisine 3.420.00 TL Ödemesi gerektiğini söyledim. O rakamı 20 den fazla stajyer çalıştıran firmalar öder. Devlet bana nekadar ödeme yaparsa maaş olarak onu yatırırım diyor. Resmi gazetede yayınlanan yazıyı gönderdim. Devlet'in öngörmüş olduğu rakamı odemeyecegini söylüyor nasıl bir yol izlemem gerekiyor?