Merhabalar,
Siteme kayıt olan kişilerin numaralarına oluşturdukları siparişler,açtıkları destek talepleri ve yaptıkları ödeme bildirimleri ile alakalı mesajlar atıyorum.
Bu mesajları attığım numaralar siteye kayıt olurken kullandıkları numaraya Whatsapp'dan mesaj atıyorum.Sitemde bulunan sözleşmeye göre tanıtım,kampanya veya site ile alakalı mesajları atabiliyorum.
Mesajları attıktan sonra kişiden rahatsızlık için özür diliyorum ve mesaj atma izini istiyorum.
Gene de bu benim için sıkıntı oluşturur mu?
Merhabalar.
Sadece paylaştığınız resimdeki madde varsa yeterli olmaz. Şikayet sonucunda
ceza alabilirsiniz.
Ayrıca "bütün işlemler için mail ve telefon numarasına mesaj gönderebilir"
cümlesinin tek başına bir anlamı yok. Aşırı genel bir ifade olduğu için yok
hükmünde bile kabul edilebilir.
Bazı tipteki mesajlar için fazladan izin almanız gerekmeyebilir. Fakat attığınızı
belirttiğiniz mesajlar için mutlaka ayrıca izin almanız gerekir. Mesaj metninde de
olması gereken bazı şeyler vardır. Diğer arkadaşların belirttikleri gibi iptal etme
yöntemi açık bir şekilde görülmeli mesela.
Bunlar olmazsa Kişisel Verileri Koruma Kurullarına yapılacak bir şikayet ciddi
cezalar ödemenize neden olabilir. Gerçekten dükkan kapattıracak cezalar
kesebilirler.
Eğer bu işlemleri kurallara uygun olarak yapmak isterseniz profesyonel olarak
yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan iletişime geçebilirsiniz.
İyi forumlar