• 28-10-2023, 22:15:39
    #1
    Merhabalar,

    Siteme kayıt olan kişilerin numaralarına oluşturdukları siparişler,açtıkları destek talepleri ve yaptıkları ödeme bildirimleri ile alakalı mesajlar atıyorum.

    Bu mesajları attığım numaralar siteye kayıt olurken kullandıkları numaraya Whatsapp'dan mesaj atıyorum.Sitemde bulunan sözleşmeye göre tanıtım,kampanya veya site ile alakalı mesajları atabiliyorum.



    Mesajları attıktan sonra kişiden rahatsızlık için özür diliyorum ve mesaj atma izini istiyorum.

    Gene de bu benim için sıkıntı oluşturur mu?
  • 28-10-2023, 22:18:36
    #2
    Bu mesajların iptali için bir link tarzında birşeyler eklemelisiniz diye biliyorum, SMS için öyleydi.
  • 28-10-2023, 22:20:58
    #3
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mesajların iptali için bir link tarzında birşeyler eklemelisiniz diye biliyorum, SMS için öyleydi.
    Hocam mesajlar otomatik mesajlar değil,manuel ben mesajları gönderiyorum.
  • 28-10-2023, 22:21:13
    #4
    bu ve tüm iletişim bilgilerinin iptali bir için link oluşturmalısınız
  • 28-10-2023, 22:29:34
    #5
    Eğer bu metinleri kendiniz yazdıysanız bir avukat ile görüşüp metinleri kendinize özel yazdırmalısınız. Ne kadar sorun yaratır bilmiyorum ama biri kafaya takarsa uğraştırabilir (mesela meraklı bir avukat).

    Bence iletişim izni metnini kayıt ekranında bir checkbox ile (seçili olmayan bir şekilde) göstermelisiniz. İsteyen okuyabilmeli ve zorunlu olmamalı. Aynı zamanda kullanıcı tiklemişse bile profil ayarlarından kapatabilmeli. Her durumda bunlar geçerli olmayabilir. Avukat daha iyisini bilir ama artık kanunen iletişim bilgileri KVKK kapsamında işleniyor olmalı.
  • 28-10-2023, 22:55:02
    #6
    Danışman
    soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Siteme kayıt olan kişilerin numaralarına oluşturdukları siparişler,açtıkları destek talepleri ve yaptıkları ödeme bildirimleri ile alakalı mesajlar atıyorum.

    Bu mesajları attığım numaralar siteye kayıt olurken kullandıkları numaraya Whatsapp'dan mesaj atıyorum.Sitemde bulunan sözleşmeye göre tanıtım,kampanya veya site ile alakalı mesajları atabiliyorum.



    Mesajları attıktan sonra kişiden rahatsızlık için özür diliyorum ve mesaj atma izini istiyorum.

    Gene de bu benim için sıkıntı oluşturur mu?
    Merhabalar.

    Sadece paylaştığınız resimdeki madde varsa yeterli olmaz. Şikayet sonucunda
    ceza alabilirsiniz.

    Ayrıca "bütün işlemler için mail ve telefon numarasına mesaj gönderebilir"
    cümlesinin tek başına bir anlamı yok. Aşırı genel bir ifade olduğu için yok
    hükmünde bile kabul edilebilir.

    Bazı tipteki mesajlar için fazladan izin almanız gerekmeyebilir. Fakat attığınızı
    belirttiğiniz mesajlar için mutlaka ayrıca izin almanız gerekir. Mesaj metninde de
    olması gereken bazı şeyler vardır. Diğer arkadaşların belirttikleri gibi iptal etme
    yöntemi açık bir şekilde görülmeli mesela.

    Bunlar olmazsa Kişisel Verileri Koruma Kurullarına yapılacak bir şikayet ciddi
    cezalar ödemenize neden olabilir. Gerçekten dükkan kapattıracak cezalar
    kesebilirler.

    Eğer bu işlemleri kurallara uygun olarak yapmak isterseniz profesyonel olarak
    yardımcı olabiliriz. Profilimdeki numaradan iletişime geçebilirsiniz.

    İyi forumlar