Merhabalar,
Siteme kayıt olan kişilerin numaralarına oluşturdukları siparişler,açtıkları destek talepleri ve yaptıkları ödeme bildirimleri ile alakalı mesajlar atıyorum.
Bu mesajları attığım numaralar siteye kayıt olurken kullandıkları numaraya Whatsapp'dan mesaj atıyorum.Sitemde bulunan sözleşmeye göre tanıtım,kampanya veya site ile alakalı mesajları atabiliyorum.
Mesajları attıktan sonra kişiden rahatsızlık için özür diliyorum ve mesaj atma izini istiyorum.
Gene de bu benim için sıkıntı oluşturur mu?