Eğer bu metinleri kendiniz yazdıysanız bir avukat ile görüşüp metinleri kendinize özel yazdırmalısınız. Ne kadar sorun yaratır bilmiyorum ama biri kafaya takarsa uğraştırabilir (mesela meraklı bir avukat).

Bence iletişim izni metnini kayıt ekranında bir checkbox ile (seçili olmayan bir şekilde) göstermelisiniz. İsteyen okuyabilmeli ve zorunlu olmamalı. Aynı zamanda kullanıcı tiklemişse bile profil ayarlarından kapatabilmeli. Her durumda bunlar geçerli olmayabilir. Avukat daha iyisini bilir ama artık kanunen iletişim bilgileri KVKK kapsamında işleniyor olmalı.