Trendyol Mağazası Olanlar
7
●258
- 26-10-2023, 23:14:17Trendyol mağazası açmayı düşünüyorum trendyol mağazası için hiçbir şey yapmadan aylık gider ne kadar? Mağazayı kapatmak istediğimde ne kadar öderim?
- 26-10-2023, 23:17:14Mağaza açmak için para ödemiyorsunuz. Satış yaptıkça zaten batıyorsunuz.
Şahıs şirketi, muhasebe, damga, gelir vergileri, bağkurla kafadan -10K ile gözden çıkarabilirsiniz.
Kargo iadeleri, reklam giderleri vs. saymıyorum bile,
Tutunmak için çok emek ve sabır gerekiyor. - 26-10-2023, 23:17:25Mağaza açmak için şirket kurulumu dışında kep adresine para veriliyor.
şirket açmanın ücretleri de esnaf kayıt gibi seçeneklerle değişiyor
Hiç bir şey yapmazsan muhasebe ücreti vergiler bağkur vs ödersin
Kendim aylık 1000₺ ye yakın sabit ödeme yapıyorum Mağaza boş durduğu zaman
Bağkur ödemiyorum - 26-10-2023, 23:17:44Trendyolda aylık ücret odemezsin. Satış yaptıkça kargo komisyon hizmet bedeli gibi kalemler giderin olur. Şirket kurman gerekiyor. En az maliyetli şahıs şirketi kurarsın. Aylık ortalama 600-800 lira muhasebeci ücretin, sabit vergi kalemlerin ve satışına bağlı ek vergilerin olur. Bu hacmine bağlı degisir. Başlangıçta şirket kurulusu, noter , kep , e imza vs masrafın olur. Tahminen 3-4 bin liraya bunları halledersin. Trendyol mağazası açmak için başvurup belgelerini yukluyorsun ve sözleşmeyi imzalayıp gönderiyorsun. Detaya inmedim çok, eğer durumunla ilgili detay belirtirsen ayrıntılı yazabilirim
- 27-10-2023, 00:18:59Mjoris58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKar marjı güzel tekstil ürünleri polar vs sipariş geldikçe alacağım ürünleri tedarikte sorun yok ama satılmazsa kapatırsam yada satılmazsa ürün aylık ne kadar ödemem olur acabaarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2023, 08:40:01bi ödemen yok hocam. satış oldukça kesintilerin vergin olur. başka bişi yok. geri kalan işte bağkurun, iş yeri kiran. eksta olarak alacağın mal maliyetindir.digitalDev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylık ödemen olmuyor yani satıldıkça komisyon ödüyon. - 27-10-2023, 09:22:22Hocam aylık muhasebeci ücreti dışında sadece satışlaramı ödeme yapıyorumarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle