Kar marjı güzel tekstil ürünleri polar vs sipariş geldikçe alacağım ürünleri tedarikte sorun yok ama satılmazsa kapatırsam yada satılmazsa ürün aylık ne kadar ödemem olur acaba
bi ödemen yok hocam. satış oldukça kesintilerin vergin olur. başka bişi yok. geri kalan işte bağkurun, iş yeri kiran. eksta olarak alacağın mal maliyetindir.
aylık ödemen olmuyor yani satıldıkça komisyon ödüyon.