arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi ödemen yok hocam. satış oldukça kesintilerin vergin olur. başka bişi yok. geri kalan işte bağkurun, iş yeri kiran. eksta olarak alacağın mal maliyetindir.
aylık ödemen olmuyor yani satıldıkça komisyon ödüyon.
Hocam aylık muhasebeci ücreti dışında sadece satışlaramı ödeme yapıyorum