• 22-10-2023, 23:10:16
    #1
    Son 2gündür ben ve çevredekiler çok fena hastayız bende öksürük bitmiyor boğazım parçalandı salgınmı var acaba?
  • 22-10-2023, 23:10:57
    #2
    Aynı durum ben ve annemde de mevcut, sanırım ciddi bir salgın var. Geçmiş olsun, acil şifâlar diliyorum.
  • 22-10-2023, 23:11:48
    #3
    Öksürük, boğaz ve göğüs ağrısı bende de var.
  • 22-10-2023, 23:12:08
    #4
    Her gün 2 duble rakı hastalık falan yok 😊 geçmiş olsun.
  • 22-10-2023, 23:12:45
    #5
    Korona +plus
    • yusufw
    • aiakos
    yusufw ve aiakos bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 22-10-2023, 23:13:00
    #6
    Gold üye
    Bu zamanlarda çok normal, mevsim geçişi yaşıyoruz. Ama bu sefer semptonlar biraz daha ağır oluyor çevremden gördüğüm kadarıyla. Maskeler varken uzun süre grip salgını ortada yoktu. Maske kalkınca oldu ne olduysa.
  • 22-10-2023, 23:13:05
    #7
    Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum ben ve annemde de mevcut, sanırım ciddi bir salgın var. Geçmiş olsun, acil şifâlar diliyorum.
    Çok çok geçmiş olsun hocam bencede var
    Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öksürük, boğaz ve göğüs ağrısı bende de var.
    Dediklerinizi hepsini şuan çok kötü yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum geçmiş olsun
  • 22-10-2023, 23:14:17
    #8
    3. haftami deviriyorum sanırım 😅
  • 22-10-2023, 23:14:34
    #9
    Benim çevremde de herkes hasta. Evden çalışmanın çok zararı var ama en azından hastalıktan korunduğuma şükrediyorum. Özellikle bu sene her gün yeni hastalık çıkıyor.
    • GÖKTUĞ
    GÖKTUĞ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.