Konu
Ülkece hastamı olduk
22-10-2023, 23:13:00
#6
hk1337
Gold üye
Bu zamanlarda çok normal, mevsim geçişi yaşıyoruz. Ama bu sefer semptonlar biraz daha ağır oluyor çevremden gördüğüm kadarıyla. Maskeler varken uzun süre grip salgını ortada yoktu. Maske kalkınca oldu ne olduysa.