Bu zamanlarda çok normal, mevsim geçişi yaşıyoruz. Ama bu sefer semptonlar biraz daha ağır oluyor çevremden gördüğüm kadarıyla. Maskeler varken uzun süre grip salgını ortada yoktu. Maske kalkınca oldu ne olduysa.