Egobusch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynı durum ben ve annemde de mevcut, sanırım ciddi bir salgın var. Geçmiş olsun, acil şifâlar diliyorum.
Çok çok geçmiş olsun hocam bencede var
Erc_Orc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öksürük, boğaz ve göğüs ağrısı bende de var.
Dediklerinizi hepsini şuan çok kötü yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum geçmiş olsun