Aynı durum ben ve annemde de mevcut, sanırım ciddi bir salgın var. Geçmiş olsun, acil şifâlar diliyorum.
Çok çok geçmiş olsun hocam bencede var
Öksürük, boğaz ve göğüs ağrısı bende de var.
Dediklerinizi hepsini şuan çok kötü yaşıyorum ne yapacağımı bilmiyorum geçmiş olsun