• 20-10-2023, 11:15:52
    #1
    Merhabalar hediye bir cihaz geldi. Yurtdışı cihazdır. Süresinde bitmiş. Ne yapmalı.
    2. El olarak satayım mi

    İmei kaydı mi yaptırayım Gürcistan gidip yoksa kullanabileceğim

    Yada 8 ayın sonunda 4 ay kullanmak için ne yapalım. Sonuçta yılbaşında 8 ay kullanım açılıyor. Ama 4 ay için yapılmalı? Desteklerini bekliyorum. Ucuz ve sürekliligi olan çözüm bekliyorum ))
  • 20-10-2023, 11:29:32
    #2
    Zoa
    Platin üye
    iphone 7 al birbirine bağlarsın çağrılar öyle düşüyo bende öyle yapcam
  • 20-10-2023, 11:30:39
    #3
    Para ihtiyacınız yok ise gürcistan gir çık yapıp kayıt yaptırın tertemiz mis gibi kullanım. Diğer yöntemler bazen sorun çıkarabiliyor. Ben olsam şahsen öyle yapardım.
  • 20-10-2023, 11:37:56
    #4
    Şuan 14'e kayıt parası, yurtdışı çıkış maaliyeti + pasaport masrafı yapılmasını pek mantıklı bulmuyorum.

    Ancak şöyle olabilir, çıkacaksanız şu 1 ay içerisinde hemen çıkın gelin. 2 ay sonra 2024'e gireceğiz.

    2024'e girdikten sonra kayıt yaptırırsanız, 2024-2025-2026 senelerinde o cihazı sadece siz kullanabiliyorsunuz. Sizin üstünüze kayıtlı olduğu için sizden başka hat kullanamıyor. Ancak 2027 de açılıyor diğer kişilerin kullanımına.

    Yani bu da şu anlama geliyor.

    2024 iPhone 16
    2025 iPhone 17
    2026 iPhone 18
    2027 iPhone 19 çıktığında siz mecburen hala 14ü kullanıyor olacaksınız, başkasına satamadığınız için. O saatten sonra ne alıcı bulabilir ne de telefondan verim alabilirsiniz.

    Derseniz ki ben o kadar uzun süre kullanmam telefonu değişirim bunu yedeğe alırım, o zaman dediğim gibi hem 20.000 TL imei kayıt hem yurt dışı masraf + pasaport 25bine gelir. 1-2 sene kullanacağınız telefon için 25 bin masrafa gerek yok. Çünkü pasaport hakkınızda dolmuş oluyor bir daha yurt dışından telefon getirmek için.

    Haliyle şuan yapılacak en mantıklı hamle

    iPhone 15e geçmek ve 1-2 ay içerisinde yeni seneye geçmeden kayıt yaptırmak.