Merhabalar hediye bir cihaz geldi. Yurtdışı cihazdır. Süresinde bitmiş. Ne yapmalı.
2. El olarak satayım mi

İmei kaydı mi yaptırayım Gürcistan gidip yoksa kullanabileceğim

Yada 8 ayın sonunda 4 ay kullanmak için ne yapalım. Sonuçta yılbaşında 8 ay kullanım açılıyor. Ama 4 ay için yapılmalı? Desteklerini bekliyorum. Ucuz ve sürekliligi olan çözüm bekliyorum ))