• 12-10-2023, 19:37:28
    #1
    instagram da bir videoya yorum yazmıştım birinin zoruna gitmiş ve dm üzerinden Atatürk’e hakaret etti bu kişiyi cimere şikayet edeceğim, günün birinde sonuçlanacağı zaman benide mahkeme salonuna çağırırlar mı?
  • 12-10-2023, 19:39:16
    #2
    korkuyorsan Atatürk haklarini savunma
  • 12-10-2023, 19:40:34
    #3
    backlinkmatik.com
    Atatürk'e hakaret hobi haline geldi, kimsenin korkusu kalmadı.

    Sevmeyebilirsin, ama saygı duyacaksın! Devran döner elbet.... zamanında az bile yapılmış bunlara, daha fazlasını yapmak lazımmış
  • 12-10-2023, 19:40:52
    #4
    sarabayi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korkuyorsan Atatürk haklarini savunma
    korktuğumdan niye olsun güzel insan, koyu kemalistim ben. iş gereği sürekli şehir dışına gitmek zorunda kalıyorum beni çağırdıkları zaman şehir dışında olsam nasıl işleyecek süreç?
  • 12-10-2023, 19:41:54
    #5
    Hiçbir şey çıkmaz maalesef gündem olmadığı için.. Yine de deneyin şansınızı. Sizlik de bir durum olmaz kamu davası olacağı için, öyle biliyorum yani
  • 12-10-2023, 19:42:21
    #6
    canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    korktuğumdan niye olsun güzel insan, koyu kemalistim ben. iş gereği sürekli şehir dışına gitmek zorunda kalıyorum beni çağırdıkları zaman şehir dışında olsam nasıl işleyecek süreç?
    Sana cevap yazan arkadaşın da Atatürk'ü sevmediğine yemin edebilirim ama ispatlayamam.
  • 12-10-2023, 19:42:26
    #7
    Yorumu iletin ben şikayet eder, mahkeme salonuna da giderim problem yok
  • 12-10-2023, 19:42:40
    #8
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiçbir şey çıkmaz maalesef gündem olmadığı için.. Yine de deneyin şansınızı. Sizlik de bir durum olmaz kamu davası olacağı için, öyle biliyorum yani
    malum kisiye yapılsa ..
  • 12-10-2023, 19:44:40
    #9
    DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumu iletin ben şikayet eder, mahkeme salonuna da giderim problem yok
    ben bizzat şikayet edeceğim zaten, istiyorsanız pm üzerinden atayım size de hocam.