instagram da bir videoya yorum yazmıştım birinin zoruna gitmiş ve dm üzerinden Atatürk’e hakaret etti bu kişiyi cimere şikayet edeceğim, günün birinde sonuçlanacağı zaman benide mahkeme salonuna çağırırlar mı?