DogukanX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumu iletin ben şikayet eder, mahkeme salonuna da giderim problem yok
ben bizzat şikayet edeceğim zaten, istiyorsanız pm üzerinden atayım size de hocam.