canerylmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
korktuğumdan niye olsun güzel insan, koyu kemalistim ben. iş gereği sürekli şehir dışına gitmek zorunda kalıyorum beni çağırdıkları zaman şehir dışında olsam nasıl işleyecek süreç?
Sana cevap yazan arkadaşın da Atatürk'ü sevmediğine yemin edebilirim ama ispatlayamam.