
Photoshop nie böyle olduki
7
●156
- 12-10-2023, 11:03:53
- Photoshop arayüzünün üst kısmındaki menü çubuğundan "Düzen" (Edit) seçeneğine tıklayın.
- Düşen menüden "Tercihler" (Preferences) seçeneğine tıklayın.
- Tercihler penceresi açıldığında, "Arayüz" (Interface) seçeneğini seçin. Bu seçenekler, Photoshop'un arayüz ayarlarını düzenlemenizi sağlar.
- 12-10-2023, 11:07:17Evet şimdi gördüm menüleriniz küçük görünüyor sadece arkadaşımızın bahsettiği ayarlardan %200 sorununuzu çözer gibi duruyor sizin.Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2023, 11:09:20sizin cevabınız sorunu çözdü hocam ama 3200x1800 çözünürlük yapınca herşey normale dönüyor fakat masaüstündeki netlik gittieisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2023, 11:10:51Çözünürlükle hiç oynamayın hocam ayarlardan Onur arkadaşımızın bahsettiği bölümden %200 seçeneğini seçin farklıda yazıyor olabilir cs6 da en alttaki seçenek her zaman en büyük fonttur onu seçip deneyin.adig3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2023, 11:48:09o seçeneği bulamıyorum hocameisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-10-2023, 11:56:59Pm'den konu ile ilgili bir video iletiyorum hocam adım adım uygularsınız.adig3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle