• 12-10-2023, 11:02:12
    #1
    pc ye format attım win 11 yükledim photoshop cs6 portable kurdum bu şekilde ekran küçük naptımsa düzelmedi bunu normale nasıl alabilirim menüler çok küçük

  • 12-10-2023, 11:03:37
    #2
    Ekran çözünürlüğünüzü kontrol edin. 1366.768 'de kullanıyordunuz büyük ihtimalle daha önce.
  • 12-10-2023, 11:03:53
    #3
    1. Photoshop arayüzünün üst kısmındaki menü çubuğundan "Düzen" (Edit) seçeneğine tıklayın.
    2. Düşen menüden "Tercihler" (Preferences) seçeneğine tıklayın.
    3. Tercihler penceresi açıldığında, "Arayüz" (Interface) seçeneğini seçin. Bu seçenekler, Photoshop'un arayüz ayarlarını düzenlemenizi sağlar.
  • 12-10-2023, 11:07:17
    #4
    Onur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Photoshop arayüzünün üst kısmındaki menü çubuğundan "Düzen" (Edit) seçeneğine tıklayın.
    2. Düşen menüden "Tercihler" (Preferences) seçeneğine tıklayın.
    3. Tercihler penceresi açıldığında, "Arayüz" (Interface) seçeneğini seçin. Bu seçenekler, Photoshop'un arayüz ayarlarını düzenlemenizi sağlar.
    Evet şimdi gördüm menüleriniz küçük görünüyor sadece arkadaşımızın bahsettiği ayarlardan %200 sorununuzu çözer gibi duruyor sizin.
  • 12-10-2023, 11:09:20
    #5
    eisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet şimdi gördüm menüleriniz küçük görünüyor sadece arkadaşımızın bahsettiği ayarlardan %200 sorununuzu çözer gibi duruyor sizin.
    sizin cevabınız sorunu çözdü hocam ama 3200x1800 çözünürlük yapınca herşey normale dönüyor fakat masaüstündeki netlik gitti
  • 12-10-2023, 11:10:51
    #6
    adig3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizin cevabınız sorunu çözdü hocam ama 3200x1800 çözünürlük yapınca herşey normale dönüyor fakat masaüstündeki netlik gitti
    Çözünürlükle hiç oynamayın hocam ayarlardan Onur arkadaşımızın bahsettiği bölümden %200 seçeneğini seçin farklıda yazıyor olabilir cs6 da en alttaki seçenek her zaman en büyük fonttur onu seçip deneyin.
  • 12-10-2023, 11:48:09
    #7
    eisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çözünürlükle hiç oynamayın hocam ayarlardan Onur arkadaşımızın bahsettiği bölümden %200 seçeneğini seçin farklıda yazıyor olabilir cs6 da en alttaki seçenek her zaman en büyük fonttur onu seçip deneyin.
    o seçeneği bulamıyorum hocam
  • 12-10-2023, 11:56:59
    #8
    adig3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o seçeneği bulamıyorum hocam
    Pm'den konu ile ilgili bir video iletiyorum hocam adım adım uygularsınız.