eisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çözünürlükle hiç oynamayın hocam ayarlardan Onur arkadaşımızın bahsettiği bölümden %200 seçeneğini seçin farklıda yazıyor olabilir cs6 da en alttaki seçenek her zaman en büyük fonttur onu seçip deneyin.
o seçeneği bulamıyorum hocam