eisenheim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet şimdi gördüm menüleriniz küçük görünüyor sadece arkadaşımızın bahsettiği ayarlardan %200 sorununuzu çözer gibi duruyor sizin.
sizin cevabınız sorunu çözdü hocam ama 3200x1800 çözünürlük yapınca herşey normale dönüyor fakat masaüstündeki netlik gitti