• 08-10-2023, 10:04:06
    #1
    Selamlar hocalarım,saat 00.14 civarında Ziraat bankasından Enpara hesabıma 2500 Tl geldi.Fakat benim parayla alakam yok,az önce müşteri hizmetlerini aradım,iban bilgisini görüntüleyemediğini ve iade için Ziraat bankasını aramamı istediler,bi tane sorgu kodu da verdiler.
    Ziraat bankasını aradım karşı taraftaki kişinin iade istemedi lazımmış dediler,sorgu kodunu bile sorgulayamıyorlarmış.Ne yapmam lazım ?

    Son güncelleme. : Enpara ile yazılı konuşmada bu işlem için sizi aramamız lazım dediler,aradılar.Kişinin bilgilerine erişebildik,isterseniz iadeyi yapalım dediler.İadeyi sorunsuzca halledebildik.Yardımcı olan hocalarıma teşekkür ediyorum.
  • 08-10-2023, 10:06:59
    #2
    İllaki sahibi çıkar hocam o parayı kullanmayınız belirli bir süre kimse aramazsa, tekrardan sorgulatırsınız en kötü bir yere başlayıp makbuzunu tutarsınız
  • 08-10-2023, 10:07:16
    #3
    İki farklı banka eft yaptırırken nasıl olurda isim soyisim istemez ? Veya istedi de nasıl olduda sizin isim soyisminizi yazabildi. Çok ilginç gerçekten.
  • 08-10-2023, 10:07:35
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hocam eviniz olmasın belki bilmediğiniz yerde vs emin misiniz size ait olmadığına çok ilginç geldi.
  • 08-10-2023, 10:09:21
    #5
    Aynısı benim başıma gelmişti araç kapora bedeli adı altında pazar günü 500 TL göndermişlerdi ziraat bankasına gidip gişeden işlem sağlamıştım başka türlü maalesef iade olmuyor daha sonra hesabı gönderen kişi bana pazartesi günü direkt icra dosyası açmıştı .

    icra dosyasına itirazımızı yaptık ve ertesi günü iadeyi gerçekleştirdiğime dair dekontu ek olarak belirttik sonra icra dosyası durmuştu. Maalesef kötü niyetli insanlar oldukça fazla.
  • 08-10-2023, 10:11:16
    #6
    Daha önce ticaret yada para alışverişi yaptığın ibanları karıştırmıştır. Farklı bankalarda hadi iban'ı yanlış yazdı adı soyadı'da seninle aynı olması imkansız, yani parayı gönderen tanıdığın birisidir. Geçmiş işlemlerini bir kontrol et istersen.
  • 08-10-2023, 10:13:20
    #7
    Hocam konut kirası ödemesi yazmış. Yani bence olayın üzerine gidin ama nasıl yapılabileceğine dair bir bilgim de yok. İlgili bankalara başvurmuşşunuz zaten. Umarım ileride başınıza bela olmaz. Ama bence ikili bankaya yazılı olarak iletişim adresleri üzerinden konuyu yaz ki ileride elinde bir delil olsun.
  • 08-10-2023, 10:13:57
    #8
    Dogukann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İllaki sahibi çıkar hocam o parayı kullanmayınız belirli bir süre kimse aramazsa, tekrardan sorgulatırsınız en kötü bir yere başlayıp makbuzunu tutarsınız
    Yarın Ziraat şubeye gideceğim,parayı hesabımda tutacağım.
    webpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İki farklı banka eft yaptırırken nasıl olurda isim soyisim istemez ? Veya istedi de nasıl olduda sizin isim soyisminizi yazabildi. Çok ilginç gerçekten.
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam eviniz olmasın belki bilmediğiniz yerde vs emin misiniz size ait olmadığına çok ilginç geldi.
    Öğrenciyim hocam,herhangi bir evim vs yok.
    Sirkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı benim başıma gelmişti araç kapora bedeli adı altında pazar günü 500 TL göndermişlerdi ziraat bankasına gidip gişeden işlem sağlamıştım başka türlü maalesef iade olmuyor daha sonra hesabı gönderen kişi bana pazartesi günü direkt icra dosyası açmıştı .

    icra dosyasına itirazımızı yaptık ve ertesi günü iadeyi gerçekleştirdiğime dair dekontu ek olarak belirttik sonra icra dosyası durmuştu. Maalesef kötü niyetli insanlar oldukça fazla.
    Bende yarın öğleden sonra direk bankaya gideceğim hocam,teşekkürler
    ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce ticaret yada para alışverişi yaptığın ibanları karıştırmıştır. Farklı bankalarda hadi iban'ı yanlış yazdı adı soyadı'da seninle aynı olması imkansız, yani parayı gönderen tanıdığın birisidir. Geçmiş işlemlerini bir kontrol et istersen.
    Hiçbir şey bulamadım hocam
  • 08-10-2023, 10:16:14
    #9
    Kurumsal PLUS
    Sirkaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısı benim başıma gelmişti araç kapora bedeli adı altında pazar günü 500 TL göndermişlerdi ziraat bankasına gidip gişeden işlem sağlamıştım başka türlü maalesef iade olmuyor daha sonra hesabı gönderen kişi bana pazartesi günü direkt icra dosyası açmıştı .

    icra dosyasına itirazımızı yaptık ve ertesi günü iadeyi gerçekleştirdiğime dair dekontu ek olarak belirttik sonra icra dosyası durmuştu. Maalesef kötü niyetli insanlar oldukça fazla.
    Vay arkadas kanım dondu hergun bütün hesaplarımızı kontrol edecez yani