Aynısı benim başıma gelmişti araç kapora bedeli adı altında pazar günü 500 TL göndermişlerdi ziraat bankasına gidip gişeden işlem sağlamıştım başka türlü maalesef iade olmuyor daha sonra hesabı gönderen kişi bana pazartesi günü direkt icra dosyası açmıştı .

icra dosyasına itirazımızı yaptık ve ertesi günü iadeyi gerçekleştirdiğime dair dekontu ek olarak belirttik sonra icra dosyası durmuştu. Maalesef kötü niyetli insanlar oldukça fazla.