• 06-10-2023, 23:59:21
    #1
    Ben daha önce lisans bölümü bitirdim yüz yüze fakat iş alani yaşadığım yerde cok kisitli bu yüzden açık öğretim fakultesinde bir bölüm okumak istiyorum daha önce uni bitirdigim icin yeniden sinava girmeme gerek yok onereceginiz bolumler var mi onu acik aklima bankacilik ve iktisat geliyor bankacilik 2 senelik iktisat 4 önerir misiniz iş alabi var mi ya da ne önerirsiniz?
  • 07-10-2023, 00:04:12
    #2
    İktisat yazacaksanız memur olamadıktan sonra anlamı yok. Güzel memurluklar var A bölümünde. Kpss B grubunda da düz memurluk 82 civarında alıyor merkezi atamada. Benim önerim iş sağlığı ve güvenliği. Tekniker olarak bile çalışma şansınız var .
  • 07-10-2023, 00:16:34
    #3
    İş sağlığı ve güvenliği nerelerde çalışıyor tam olarak iktisadi arastirdim ama cok is alani var gibi duruyor bankalar kpss sarti aramiyor sonucta
  • 07-10-2023, 00:33:06
    #4
    Jennie adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş sağlığı ve güvenliği nerelerde çalışıyor tam olarak iktisadi arastirdim ama cok is alani var gibi duruyor bankalar kpss sarti aramiyor sonucta
    isg uzmanı olarak fabrikalarda, şantiyelerde çalışabilirsin. iş tanımı çok geniş. Fakat büyük iş kazalarında çooook başın ağrır. ülkemizde bence yapılmayacak bir sektör. çünkü işverenler iş güvenliği alma konusunda dünyada son sıralarda. iş kazalarında isg uzmanı her türlü zor durumda kalıyor