Ben daha önce lisans bölümü bitirdim yüz yüze fakat iş alani yaşadığım yerde cok kisitli bu yüzden açık öğretim fakultesinde bir bölüm okumak istiyorum daha önce uni bitirdigim icin yeniden sinava girmeme gerek yok onereceginiz bolumler var mi onu acik aklima bankacilik ve iktisat geliyor bankacilik 2 senelik iktisat 4 önerir misiniz iş alabi var mi ya da ne önerirsiniz?