İktisat yazacaksanız memur olamadıktan sonra anlamı yok. Güzel memurluklar var A bölümünde. Kpss B grubunda da düz memurluk 82 civarında alıyor merkezi atamada. Benim önerim iş sağlığı ve güvenliği. Tekniker olarak bile çalışma şansınız var .