• 03-10-2023, 12:28:36
    #1
    Bedelli askerlik için internete giren telefon önerisi yapabilir misiniz?

    iyi forumlar
  • 03-10-2023, 12:29:14
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tuşlu telefon :P , herhangi bir telefoncuda olan , fark etmez
  • 03-10-2023, 12:30:00
    #3
    Swenscol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bedelli askerlik için internete giren telefon önerisi yapabilir misiniz?

    iyi forumlar
    samsung 5610 hem tuşlu hem facebook hem maile giriyor opera tarayıcısı var benim kurtarıcım olmuştu, paraya kıyarım dersen de Xiaomi Qin 1s var 1500 TL civarı whatsapp bile kullanıyosun tuşlu
  • 03-10-2023, 12:30:43
    #4
    Ben de önümüzdeki ay gidiyorum. Kontörlü bir hat alıp tuşlu telefon ile sadece ailemle görüşmek için kullanacağım telefonu. 1 ay internetten ve sosyal medyadan uzak olup boş kalan zamanlarımda kitap okuma planım var. Tabi boş kalırsak
  • 03-10-2023, 12:31:59
    #5
    yavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    samsung 5610 hem tuşlu hem facebook hem maile giriyor opera tarayıcısı var benim kurtarıcım olmuştu, paraya kıyarım dersen de Xiaomi Qin 1s var 1500 TL civarı whatsapp bile kullanıyosun tuşlu
    xiomi qin telefon için 7500 istiyorlar hocam
    nereden bulabilirim
  • 03-10-2023, 12:33:29
    #6
    Swenscol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xiomi qin telefon için 7500 istiyorlar hocam
    nereden bulabilirim
    ikinci elleri 1500 tl falan genelde telefoncular çarşısı gibi yerlerde oluyor
  • 03-10-2023, 12:33:40
    #7
    cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de önümüzdeki ay gidiyorum. Kontörlü bir hat alıp tuşlu telefon ile sadece ailemle görüşmek için kullanacağım telefonu. 1 ay internetten ve sosyal medyadan uzak olup boş kalan zamanlarımda kitap okuma planım var. Tabi boş kalırsak
    Bol bol vaktiniz olacak
  • 03-10-2023, 12:35:03
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kamera çıkartıp kullanırım diyorsan j7 var ucuza verebilirim. Ben blackberry kullanıyordum o zamanlar bizim karakolda ankesörlü yoktu. Kamerasını çıkartıp rahat şekilde face vs girerdim. Bizimkilere göndertmiştim astsubay çağırdı hemen üsteğmene söylemiş karakol komutanına. Dedim kamerasını çkarttırdım komutanım falan aferim dedi .d adama yalakalık yapcam diye hemen yetiştirmişti. Sonra wc falan düştü bozuldu
  • 03-10-2023, 12:43:28
    #9
    İPhone 15 pro max