Bedelli askerlik için internete giren telefon önerisi yapabilir misiniz?
iyi forumlar
Bedelli Askerlik - Telefon Önerisi
8
●240
- 03-10-2023, 12:30:00samsung 5610 hem tuşlu hem facebook hem maile giriyor opera tarayıcısı var benim kurtarıcım olmuştu, paraya kıyarım dersen de Xiaomi Qin 1s var 1500 TL civarı whatsapp bile kullanıyosun tuşluSwenscol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2023, 12:31:59xiomi qin telefon için 7500 istiyorlar hocamyavuzselim57 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nereden bulabilirim - 03-10-2023, 12:33:29ikinci elleri 1500 tl falan genelde telefoncular çarşısı gibi yerlerde oluyorSwenscol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2023, 12:33:40Bol bol vaktiniz olacakcptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2023, 12:35:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kamera çıkartıp kullanırım diyorsan j7 var ucuza verebilirim. Ben blackberry kullanıyordum o zamanlar bizim karakolda ankesörlü yoktu. Kamerasını çıkartıp rahat şekilde face vs girerdim. Bizimkilere göndertmiştim astsubay çağırdı hemen üsteğmene söylemiş karakol komutanına. Dedim kamerasını çkarttırdım komutanım falan aferim dedi .d adama yalakalık yapcam diye hemen yetiştirmişti. Sonra wc falan düştü bozuldu