Kamera çıkartıp kullanırım diyorsan j7 var ucuza verebilirim. Ben blackberry kullanıyordum o zamanlar bizim karakolda ankesörlü yoktu. Kamerasını çıkartıp rahat şekilde face vs girerdim. Bizimkilere göndertmiştim astsubay çağırdı hemen üsteğmene söylemiş karakol komutanına. Dedim kamerasını çkarttırdım komutanım falan aferim dedi .d adama yalakalık yapcam diye hemen yetiştirmişti. Sonra wc falan düştü bozuldu