cptyasir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de önümüzdeki ay gidiyorum. Kontörlü bir hat alıp tuşlu telefon ile sadece ailemle görüşmek için kullanacağım telefonu. 1 ay internetten ve sosyal medyadan uzak olup boş kalan zamanlarımda kitap okuma planım var. Tabi boş kalırsak
Bol bol vaktiniz olacak