• 01-10-2023, 01:35:52
    #1
    Bitcoin Hisse senedi
    Dolar Euro Vs

    Neye nekadar yatırım yaptınız ?

    (Ytd)
  • 01-10-2023, 01:36:52
    #2
    takip+++
    • DigitalTrade
    DigitalTrade bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2023, 01:39:58
    #3
    Tutarsal olarak bir detay veremem ama 3-4aydır düzenli borsada kayda değer hisselere yatırım yapıyorum.
    Düzenli olarakta devam edeceğim 5-10sene bandında
    • sosyalpaketcim
    • DigitalTrade
    DigitalTrade ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2023, 01:41:01
    #4
    Growtopia diye bir oyun var herşeyim orada
  • 01-10-2023, 01:41:28
    #5
    Tüm paramı cake adlı coine yatırdım.
    Son birmiktar kaldı. Onuda dolar olarak Borsada tutup zamanı gelince Bitcoin alıcam. Sonra bitcoin yükselişinden sonra 3 4 altcoine dağıtacağım. Yeni yatıracağım parayı.
  • 01-10-2023, 01:41:46
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutarsal olarak bir detay veremem ama 3-4aydır düzenli borsada kayda değer hisselere yatırım yapıyorum.
    Düzenli olarakta devam edeceğim 5-10sene bandında
    hisseyi nerden alıyorsunuz
  • 01-10-2023, 01:44:09
    #7
    Paramın yarısını altın aldım. diğer yarısını ikiye böldüm, bir kısmını euroya bir kısmını midasda küçük 4-10 tl arasındaki hisselere böldüm.
  • 01-10-2023, 01:44:46
    #8
    BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hisseyi nerden alıyorsunuz
    Ben Garanti'den alıyorum hocam. Aracı kurum vs kullanmıyorum şuan için.
    Günlük kar - halka arz kazançları - aylık maaştan artan - temettü veren hisse varsa gelen temettü parası vs derken düzenli eklemeyle bileşik getiri oluşturmak amacım.
    Tamam para üstü paralar, parça parça 200-300tllik yatırımlar bile dişe dokunur hale gelmeye başladı.

    Stressiz uzun vade tavsiyem olabilcek bir yatırım zihniyetlerinden birisi
    • DigitalTrade
    DigitalTrade bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-10-2023, 01:46:53
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben Garanti'den alıyorum hocam. Aracı kurum vs kullanmıyorum şuan için.
    Günlük kar - halka arz kazançları - aylık maaştan artan - temettü veren hisse varsa gelen temettü parası vs derken düzenli eklemeyle bileşik getiri oluşturmak amacım.
    Tamam para üstü paralar, parça parça 200-300tllik yatırımlar bile dişe dokunur hale gelmeye başladı.

    Stressiz uzun vade tavsiyem olabilcek bir yatırım zihniyetlerinden birisi
    Denizbank da hisse senedi mevcutmu önerir misiniz