Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tutarsal olarak bir detay veremem ama 3-4aydır düzenli borsada kayda değer hisselere yatırım yapıyorum.
Düzenli olarakta devam edeceğim 5-10sene bandında
hisseyi nerden alıyorsunuz