Ben Garanti'den alıyorum hocam. Aracı kurum vs kullanmıyorum şuan için.
Günlük kar - halka arz kazançları - aylık maaştan artan - temettü veren hisse varsa gelen temettü parası vs derken düzenli eklemeyle bileşik getiri oluşturmak amacım.
Tamam para üstü paralar, parça parça 200-300tllik yatırımlar bile dişe dokunur hale gelmeye başladı.
Stressiz uzun vade tavsiyem olabilcek bir yatırım zihniyetlerinden birisi
Denizbank da hisse senedi mevcutmu önerir misiniz