• 25-09-2023, 18:31:38
    #1
    Merhabalar,

    Dedem 42 Bulgaristan doğumlu. Çok yüksek ihtimal Bulgaristan vatandaşlığı da vardı. Ben doğduğumda vefat etmiş. Onun üzerinden (eğer Bulgaristan vatandaşlığı varsa) vatandaşlık başvurusu yapabiliyor muyum acaba? Vefat etmiş olması bir engel mi?
  • 25-09-2023, 18:36:13
    #2
    Öncelik hakkı var, Deden - baban ya da annen - çocuklar, Ayrıca 3 kuşak yaralanabiliyor.


    Dipnot : Şartları zorlaştırıyorlar, Bulgarca bilmesi gerekmekte başvuru yapacak kişinin.
  • 25-09-2023, 18:45:36
    #3
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelik hakkı var, Deden - baban ya da annen - çocuklar, Ayrıca 3 kuşak yaralanabiliyor.


    Dipnot : Şartları zorlaştırıyorlar, Bulgarca bilmesi gerekmekte başvuru yapacak kişinin.

    Anladım hocam teşekkür ederim
  • 25-09-2023, 18:48:44
    #4
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam teşekkür ederim
    Bizde de göçmenlik var "Ivaylovgrad" Türkçesi "Ortaköy" diye geçer, Ne gerekiyorsa hepsı uygun ama süreç çok uzun ve epey masraf edersin. 😊bu sebepten uğraşmayacağım rica ederim.
  • 25-09-2023, 18:50:27
    #5
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde de göçmenlik var "Ivaylovgrad" Türkçesi "Ortaköy" diye geçer, Ne gerekiyorsa hepsı uygun ama süreç çok uzun ve epey masraf edersin. 😊bu sebepten uğraşmayacağım rica ederim.
    Yani hocam Avrupa Birliği üyesi ülke diye zorlamalı mıyım bilemiyorum değer belki ya
  • 25-09-2023, 18:51:35
    #6
    Hocam süreç uzun olabilir ama emin olun ki değecektir sağlam bir avukat bularak erekli bilgileri alabilirsiniz
  • 25-09-2023, 18:52:45
    #7
    BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani hocam Avrupa Birliği üyesi ülke diye zorlamalı mıyım bilemiyorum değer belki ya
    Tam olarak ab ülkesi sayılmaz ama bir çok konuda şartlar zorlaşıyor, Yani ben zaten orada yaşıyorum.
    Kendin bilirsin valla ben birşey diyemem. 😊

    Dipnot ; Eğer niyetin varsa şimdiden "Bulgarca" öğrenmeye başla.