Merhabalar,
Dedem 42 Bulgaristan doğumlu. Çok yüksek ihtimal Bulgaristan vatandaşlığı da vardı. Ben doğduğumda vefat etmiş. Onun üzerinden (eğer Bulgaristan vatandaşlığı varsa) vatandaşlık başvurusu yapabiliyor muyum acaba? Vefat etmiş olması bir engel mi?
Çifte Vatandaşlık Hk.
6
●198
- 25-09-2023, 18:31:38
- 25-09-2023, 18:45:36
- 25-09-2023, 18:48:44Bizde de göçmenlik var "Ivaylovgrad" Türkçesi "Ortaköy" diye geçer, Ne gerekiyorsa hepsı uygun ama süreç çok uzun ve epey masraf edersin. 😊bu sebepten uğraşmayacağım rica ederim.BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 18:50:27Yani hocam Avrupa Birliği üyesi ülke diye zorlamalı mıyım bilemiyorum değer belki yareal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-09-2023, 18:52:45Tam olarak ab ülkesi sayılmaz ama bir çok konuda şartlar zorlaşıyor, Yani ben zaten orada yaşıyorum.BerkAkcaoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendin bilirsin valla ben birşey diyemem. 😊
Dipnot ; Eğer niyetin varsa şimdiden "Bulgarca" öğrenmeye başla.