Merhabalar,
Dedem 42 Bulgaristan doğumlu. Çok yüksek ihtimal Bulgaristan vatandaşlığı da vardı. Ben doğduğumda vefat etmiş. Onun üzerinden (eğer Bulgaristan vatandaşlığı varsa) vatandaşlık başvurusu yapabiliyor muyum acaba? Vefat etmiş olması bir engel mi?