real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde de göçmenlik var "Ivaylovgrad" Türkçesi "Ortaköy" diye geçer, Ne gerekiyorsa hepsı uygun ama süreç çok uzun ve epey masraf edersin. 😊bu sebepten uğraşmayacağım rica ederim.
Yani hocam Avrupa Birliği üyesi ülke diye zorlamalı mıyım bilemiyorum değer belki ya