• 23-09-2023, 21:10:45
    #28
  • 23-09-2023, 21:10:45
    #29
    HizliResim.Net
    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendisinin bot olduğu yönünde söylentiler var. Yani gerçekte öyle bir insan yokmuş diyorlar
    Bottur o bot 😎
  • 23-09-2023, 21:13:20
    #30
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Hocam Allah için yapmayın. Nedeni zaten belli iken ve de uyarı yazılı olarak dile getirilmiş iken bu söylediğiniz hangi akla uyar. Forum okumayı bilen ve de yazmasını bilen herkes için aşırı kolay. Herşey o kadar berrak ki, inanılmaz. Yapmayın böyle.
    Hocam 20 yıldır bilgisayar kullanıyorum 30 yaşındayım geçen gün discord indirip hesap açayım dedim yapamadım. Belki sizin için basittir, ben anlamadım kaldırıp sildim. O kadar şeyle uğraşıyoruz ki gün içinde, bazen elindeki telefonu bile ararsın ya hani. O yüzden yadırgamamak lazım diye düşünüyorum. Çünkü arkadaşımızın 8 kişiyle ticareti olmuş, aynı kişilerle ticaret yaptığı için ticaret puanı 4 olarak kalmış muhtemelen aynı kişilerle ticaret yaptığında ticaret puanı artmadığını bilmiyordu ve 5 ticaret puanından fazlasına sahip olduğunu düşünüyordu. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyelim. Ben görüşümün arkasındayım. İyi çalışmalar
    • Trendyurdu
    Trendyurdu bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-09-2023, 21:14:11
    #31
    Tüm modları tek konuda nasıl şikayet edebilirim ?
    değil mi bu 😂
  • 23-09-2023, 21:14:49
    #32
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 20 yıldır bilgisayar kullanıyorum 30 yaşındayım geçen gün discord indirip hesap açayım dedim yapamadım. Belki sizin için basittir, ben anlamadım kaldırıp sildim. O kadar şeyle uğraşıyoruz ki gün içinde, bazen elindeki telefonu bile ararsın ya hani. O yüzden yadırgamamak lazım diye düşünüyorum. Çünkü arkadaşımızın 8 kişiyle ticareti olmuş, aynı kişilerle ticaret yaptığı için ticaret puanı 4 olarak kalmış muhtemelen aynı kişilerle ticaret yaptığında ticaret puanı artmadığını bilmiyordu ve 5 ticaret puanından fazlasına sahip olduğunu düşünüyordu. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyelim. Ben görüşümün arkasındayım. İyi çalışmalar
    Tabii hocam. Doğruya doğru. Maalesef o konu da bilgim yok. Olabilir.
  • 23-09-2023, 21:26:42
    #33
    Qui non proficit, deficit
    @Report davet edildi.
  • 23-09-2023, 21:28:40
    #34
    Konu açmak in 5 ticaret şartı dışında bazı testlerde getirilmeli belli ki....
  • 23-09-2023, 21:29:32
    #35
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmak in 5 ticaret şartı dışında bazı testlerde getirilmeli belli ki....
    o ne demek?
  • 23-09-2023, 21:31:03
    #36
    Trendyurdu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o ne demek?
    Amaaa boşverin hocam umarım banlarlar reportu