Hocam 20 yıldır bilgisayar kullanıyorum 30 yaşındayım geçen gün discord indirip hesap açayım dedim yapamadım. Belki sizin için basittir, ben anlamadım kaldırıp sildim. O kadar şeyle uğraşıyoruz ki gün içinde, bazen elindeki telefonu bile ararsın ya hani. O yüzden yadırgamamak lazım diye düşünüyorum. Çünkü arkadaşımızın 8 kişiyle ticareti olmuş, aynı kişilerle ticaret yaptığı için ticaret puanı 4 olarak kalmış muhtemelen aynı kişilerle ticaret yaptığında ticaret puanı artmadığını bilmiyordu ve 5 ticaret puanından fazlasına sahip olduğunu düşünüyordu. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyelim. Ben görüşümün arkasındayım. İyi çalışmalar
Tabii hocam. Doğruya doğru. Maalesef o konu da bilgim yok. Olabilir.