Hocam Allah için yapmayın. Nedeni zaten belli iken ve de uyarı yazılı olarak dile getirilmiş iken bu söylediğiniz hangi akla uyar. Forum okumayı bilen ve de yazmasını bilen herkes için aşırı kolay. Herşey o kadar berrak ki, inanılmaz. Yapmayın böyle.
Hocam 20 yıldır bilgisayar kullanıyorum 30 yaşındayım geçen gün discord indirip hesap açayım dedim yapamadım. Belki sizin için basittir, ben anlamadım kaldırıp sildim. O kadar şeyle uğraşıyoruz ki gün içinde, bazen elindeki telefonu bile ararsın ya hani. O yüzden yadırgamamak lazım diye düşünüyorum. Çünkü arkadaşımızın 8 kişiyle ticareti olmuş, aynı kişilerle ticaret yaptığı için ticaret puanı 4 olarak kalmış muhtemelen aynı kişilerle ticaret yaptığında ticaret puanı artmadığını bilmiyordu ve 5 ticaret puanından fazlasına sahip olduğunu düşünüyordu. Bilmemek değil öğrenmemek ayıp diyelim. Ben görüşümün arkasındayım. İyi çalışmalar