• 21-09-2023, 22:01:43
    #1
    Arkadaşlar şuan bakıyorum herkes iPhone imei uzatma diye satış yapıyor bilgi edindiğim biryere göre 13 ve üstünde bir yazılım hatasından yararlanilip yapılıyormuş nasıl yapicalagini anlatmiş ama doğruluk payını nedir sizce imei uzatma olurmuki ?
  • 21-09-2023, 22:04:29
    #2
    hocam denemeniz 10 dklık bir işlem zor değil deneyin olur mu olmaz mı göreceksiniz zaten telefoncular 6 7 bin tl para istiyor bu iş için
  • 21-09-2023, 22:04:46
    #3
    Aynen deneyen olursa yazabilir mi
  • 21-09-2023, 22:05:28
    #4
    Hep merak ettiğim konu
  • 21-09-2023, 22:05:38
    #5
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam denemeniz 10 dklık bir işlem zor değil deneyin olur mu olmaz mı göreceksiniz zaten telefoncular 6 7 bin tl para istiyor bu iş için
    iPhone kullanmıyorum ki önce bir denemek lazım olursa kendime bir yurt dışı iPhone alırım yani
  • 21-09-2023, 22:07:14
    #6
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam denemeniz 10 dklık bir işlem zor değil deneyin olur mu olmaz mı göreceksiniz zaten telefoncular 6 7 bin tl para istiyor bu iş için
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen deneyen olursa yazabilir mi
    OguzRecep adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep merak ettiğim konu
    Elimdeki taktiği denerim egerki olursa tum herkese ücretsiz vericem herkes faydalansın
  • 21-09-2023, 22:16:53
    #7
    hocam aslında gerek yok , normal hattınız ile YD telefona 4-4 ay seklinde 1 sene içerisinde kullanma hakkınız var +3 ay da e-sim ile kullanabilirsiniz yanı yılın sadece 1 aynı hat takamazssınız , ben kullanıyorum sistem bu sekilde gerek yok aslına bakarsanız
  • 21-09-2023, 23:17:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    cetinu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam aslında gerek yok , normal hattınız ile YD telefona 4-4 ay seklinde 1 sene içerisinde kullanma hakkınız var +3 ay da e-sim ile kullanabilirsiniz yanı yılın sadece 1 aynı hat takamazssınız , ben kullanıyorum sistem bu sekilde gerek yok aslına bakarsanız
    4 ay normal sim kartı 4 ay esim ile kullanabilirsiniz, kalan 4 ay boşta olur.
  • 22-09-2023, 00:33:37
    #9
    hocam telefonunuzun koduna bağlı, benim telefon çift imei , 4+4 +e sim