Arkadaşlar şuan bakıyorum herkes iPhone imei uzatma diye satış yapıyor bilgi edindiğim biryere göre 13 ve üstünde bir yazılım hatasından yararlanilip yapılıyormuş nasıl yapicalagini anlatmiş ama doğruluk payını nedir sizce imei uzatma olurmuki ?