hocam aslında gerek yok , normal hattınız ile YD telefona 4-4 ay seklinde 1 sene içerisinde kullanma hakkınız var +3 ay da e-sim ile kullanabilirsiniz yanı yılın sadece 1 aynı hat takamazssınız , ben kullanıyorum sistem bu sekilde gerek yok aslına bakarsanız