Tazminat alamıyorum Aranızda avukat vb
12
●402
- 19-09-2023, 17:59:181 senedir şokta çalışıyorum parası az geldiği için ve ailevi sıkıntılarımdan dolayı işten çıkmak istiyorum ama tazminat alamiycagimi söylüyorlar kendi istegimle çıkarsam borcum da var baya alicagim tazminat benim borcumun bir kısmını kapatıp beni güzel rahatlatiyor hakkım olan tazminatı almak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz teşekkürler
- 19-09-2023, 18:05:11Hocam arkadaşımda bimden çıkmıştı 4,5 yıl çalışmıştı 1 kuruş alamadı bende şuan kurumsal büyük bir firmada çalışıyorum fabrikada çıkmak istiyorum bende 9 yıl oldu ama anlaşma ile çıkış yaparlarsa yapmazsan tazminat alamıyorsun başka bir arkadaşım çıktı alamadı kendi çıktığı için. Mobing yada işle ilgili sorun varsa çıkıp dava açabilirsin bir arkadaşımda pompacı olarak bir istasyonda çalıştı sonra temizlik işleri verdi diye çıktı mahkemeyi kazandı tazminatını aldı.
- 19-09-2023, 18:06:23Selam olsun,
Kendi isteğinle işten ayrılıyorsan tazminat alamazsın.
Durum gayet normal.
Ya çalışacaksın ya kendi isteğinle işten ayrılıyorsan para alamayacaksın.
Seçenekler bunlar. - 19-09-2023, 18:08:24Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi bir hareket yapabilirim ki - 19-09-2023, 18:09:23DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mesela nasıl kovdurabilirim - 19-09-2023, 18:11:24Nerden bileiym hocam ben zaten hareketlerinden anlayıp belki kovmazlaresrefturee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verdiği işleri yavaş yap ağırdan hareket et gibi vs
verdiği işleri yavaş yap ağırdan hareket et gibi vs