1 senedir şokta çalışıyorum parası az geldiği için ve ailevi sıkıntılarımdan dolayı işten çıkmak istiyorum ama tazminat alamiycagimi söylüyorlar kendi istegimle çıkarsam borcum da var baya alicagim tazminat benim borcumun bir kısmını kapatıp beni güzel rahatlatiyor hakkım olan tazminatı almak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olur musunuz teşekkürler