Selam olsun,

Kendi isteğinle işten ayrılıyorsan tazminat alamazsın.
Durum gayet normal.

Ya çalışacaksın ya kendi isteğinle işten ayrılıyorsan para alamayacaksın.
Seçenekler bunlar.