Hocam arkadaşımda bimden çıkmıştı 4,5 yıl çalışmıştı 1 kuruş alamadı bende şuan kurumsal büyük bir firmada çalışıyorum fabrikada çıkmak istiyorum bende 9 yıl oldu ama anlaşma ile çıkış yaparlarsa yapmazsan tazminat alamıyorsun başka bir arkadaşım çıktı alamadı kendi çıktığı için. Mobing yada işle ilgili sorun varsa çıkıp dava açabilirsin bir arkadaşımda pompacı olarak bir istasyonda çalıştı sonra temizlik işleri verdi diye çıktı mahkemeyi kazandı tazminatını aldı.