• 14-09-2023, 02:04:29
    #1
    Merhaba arkadaşlar, Eskişehirde üniversite okumayı düşünüyorum seneye 2024'teki YKS Sınavına gireceğim, TYT ve AYT'de hiç temelim yok sıfırdan temelsiz şekilde nerden başlamamı önerirsiniz dershanelere başvurmak istemiyorum şahsi olarak kırtasiyelerden kitaplar alıp çalışmak istiyorum nasıl başlamamı önerirsiniz en temel şekilde?
  • 14-09-2023, 02:07:38
    #2
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, Eskişehirde üniversite okumayı düşünüyorum seneye 2024'teki YKS Sınavına gireceğim, TYT ve AYT'de hiç temelim yok sıfırdan temelsiz şekilde nerden başlamamı önerirsiniz dershanelere başvurmak istemiyorum şahsi olarak kırtasiyelerden kitaplar alıp çalışmak istiyorum nasıl başlamamı önerirsiniz en temel şekilde?
    1 senede çok zor ama tyt konularına başlayıp kolaydan zora doğru kitaplarla tytyi halledebilirsin.Aytde aynı şekilde
  • 14-09-2023, 02:12:10
    #3
    cetinbeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 senede çok zor ama tyt konularına başlayıp kolaydan zora doğru kitaplarla tytyi halledebilirsin.Aytde aynı şekilde
    Dershaneye mi yazılsam hocam kararsız kaldım ne yapsam?
  • 14-09-2023, 02:45:43
    #4
    Bilalizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dershaneye mi yazılsam hocam kararsız kaldım ne yapsam?
    Hocam benim sınav senem evde tek başıma çalışamadığım için dershaneye gidiyorum.Evde cidden o disiplini günlük 8-10 saat çalışmayı sağlayabilecekseniz dershane vakit kaybı sizin için. Ama sizle beraber birilerinin sınava hazırlandığını görmek sizi millet geziyor ben sınava çalışıyorum psikolojisinden kurtarır ki bu düşünce bende çok oluyor.Eğer para sıkıntınız yoksa hedefinizde çok çok yüksek değilse gidin bir dershaneye 5 saat ders görürsünüz evde 1-2 saat bakarsınız ortalama bi sonuç alır gidersiniz gene üniye
  • 14-09-2023, 03:08:23
    #5
    Bu konuda konuşmak için yaşım ve eğitim tecrübem müsait olduğuna göre detaylı yazayım okuyan herkese faydası olsun.

    Öncelikle 8 saat 10 saat ders çalışma diye bir şey yoktur. At mı yetiştiriyoruz? Günde iki saaat çalışmak yeterlidir. yarım saat çalışma yarım saat dinlenme şeklinde bir döngü içinde gerçekleştirilebilir.

    Dershane ye arkadaş edinmek ve sosyalleşmek için gidecekseniz gidin. Ancak dershane nasıl bir yer sadece gidiyor olmak için mi gidilecek belli değil. Cafeler , Avm ler dershaneden kaçıp gezen tipler ile dolu. Gelecek yıl tekrar dershaneye giderler..

    çok küçük yaşta okula başladığımız için oyun oynama, sınıfta haylazlık yapma dönemi derken okul bitiyor " ne öğrendin" diye sorsalar kimse bir şey anlatamaz. En etkili yöntem olarak:

    İlkokul 3 -4 Orta okul 5-6 sınıf ve Lise 1-2-3-4 ( Türkçe - Matemetik - Tarih ) kitapları alın. Eksik temelde olduğuna göre en baştan başmak gerekiyor.

    Tabii bu gözünüzü korkutmasın içerisindeki önsöz- resim - fotoğraf - boş sayfa gibi yerleri çıkardığınızda çalışmanız gereken alan bir kitabın yarısı etmiyor. Bilgiyi bu kaynaklardan aldığımıza göre geriye test çözerek pratik yapma, Sınav süresini iyi kullanmak için soru çözme pratikleri yapmak yetecektir. Unutmayın 1 tane matematik sorusu bile çözseniz sizi başarı sıralamasında belki yüz bin kişi öne geçirecektir.

    Sınav bu kadar da büyütülecek göz korkutulacak bir olay değil. Çalışmayı istemek ve 8- 10 saat çalışmak yerine 2 saat verimli çalışmak yeterli olacaktır.

    Küçük post-it yapışkan kağıtlar ile bilgiyi not edin sağa sola yapıştırın. Kitapları odanızda sesli okuyun önemli bilgileri deftere yazın yazınca akılda daha çok kalır.

    Çalışmayı eğlenceli hale getirin. Alt fonda hafif bir müzik - kapıya rahatsız etmeyin uyarısı - sevilen bir içecek - atıştırmalık... Dünyanın en zeki milletlerinden birinden bahsediyoruz. Atatürk gençliği yanında Sınav kim oluyor...

    başarılar
  • 14-09-2023, 03:26:51
    #6
    Öncelikle sosyal medyadan uzak dur. Antrenmanlarla matematik ile ufaktan temel atabilirsin. Gerekli azim ve disipline sahipsen başaramayacağın hiçbir şey yok.
  • 14-09-2023, 06:07:12
    #7
    Senin bunu 11. sınıftan başlaman gerekiyordu dostum anlıyor musun?
  • 14-09-2023, 13:33:45
    #8
    dogaleczane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda konuşmak için yaşım ve eğitim tecrübem müsait olduğuna göre detaylı yazayım okuyan herkese faydası olsun.

    Öncelikle 8 saat 10 saat ders çalışma diye bir şey yoktur. At mı yetiştiriyoruz? Günde iki saaat çalışmak yeterlidir. yarım saat çalışma yarım saat dinlenme şeklinde bir döngü içinde gerçekleştirilebilir.

    Dershane ye arkadaş edinmek ve sosyalleşmek için gidecekseniz gidin. Ancak dershane nasıl bir yer sadece gidiyor olmak için mi gidilecek belli değil. Cafeler , Avm ler dershaneden kaçıp gezen tipler ile dolu. Gelecek yıl tekrar dershaneye giderler..

    çok küçük yaşta okula başladığımız için oyun oynama, sınıfta haylazlık yapma dönemi derken okul bitiyor " ne öğrendin" diye sorsalar kimse bir şey anlatamaz. En etkili yöntem olarak:

    İlkokul 3 -4 Orta okul 5-6 sınıf ve Lise 1-2-3-4 ( Türkçe - Matemetik - Tarih ) kitapları alın. Eksik temelde olduğuna göre en baştan başmak gerekiyor.

    Tabii bu gözünüzü korkutmasın içerisindeki önsöz- resim - fotoğraf - boş sayfa gibi yerleri çıkardığınızda çalışmanız gereken alan bir kitabın yarısı etmiyor. Bilgiyi bu kaynaklardan aldığımıza göre geriye test çözerek pratik yapma, Sınav süresini iyi kullanmak için soru çözme pratikleri yapmak yetecektir. Unutmayın 1 tane matematik sorusu bile çözseniz sizi başarı sıralamasında belki yüz bin kişi öne geçirecektir.

    Sınav bu kadar da büyütülecek göz korkutulacak bir olay değil. Çalışmayı istemek ve 8- 10 saat çalışmak yerine 2 saat verimli çalışmak yeterli olacaktır.

    Küçük post-it yapışkan kağıtlar ile bilgiyi not edin sağa sola yapıştırın. Kitapları odanızda sesli okuyun önemli bilgileri deftere yazın yazınca akılda daha çok kalır.

    Çalışmayı eğlenceli hale getirin. Alt fonda hafif bir müzik - kapıya rahatsız etmeyin uyarısı - sevilen bir içecek - atıştırmalık... Dünyanın en zeki milletlerinden birinden bahsediyoruz. Atatürk gençliği yanında Sınav kim oluyor...

    başarılar
    Önerileriniz için teşekkür ediyorum en kısa sürede yüksek azimle başlayacağım.
    doctorcat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle sosyal medyadan uzak dur. Antrenmanlarla matematik ile ufaktan temel atabilirsin. Gerekli azim ve disipline sahipsen başaramayacağın hiçbir şey yok.
    Teşekkür ederim en kısa sürede değerlendireceğim.
    bymatrax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin bunu 11. sınıftan başlaman gerekiyordu dostum anlıyor musun?
    Batıda yaşıyorsun dostum doğudaki eğitimden haberin bile yok anlıyor musun beni dostum?