Dershaneye mi yazılsam hocam kararsız kaldım ne yapsam?
Hocam benim sınav senem evde tek başıma çalışamadığım için dershaneye gidiyorum.Evde cidden o disiplini günlük 8-10 saat çalışmayı sağlayabilecekseniz dershane vakit kaybı sizin için. Ama sizle beraber birilerinin sınava hazırlandığını görmek sizi millet geziyor ben sınava çalışıyorum psikolojisinden kurtarır ki bu düşünce bende çok oluyor.Eğer para sıkıntınız yoksa hedefinizde çok çok yüksek değilse gidin bir dershaneye 5 saat ders görürsünüz evde 1-2 saat bakarsınız ortalama bi sonuç alır gidersiniz gene üniye