cetinbeyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 senede çok zor ama tyt konularına başlayıp kolaydan zora doğru kitaplarla tytyi halledebilirsin.Aytde aynı şekilde
Dershaneye mi yazılsam hocam kararsız kaldım ne yapsam?